چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403


تیم امید هیئت بسکتبال گیلان از هفته چهارم دور برگشت مقابل تیم نبوغ سرمایش اراک به برتری رسید.


🏀سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ امیدهای کشور در گروه شمال با برگزای ۵ دیدار پیگری شد و امیدهای گیلان برای بار سوم کوچ کردند و اینبار در سالن انتظام رشت میزبان تیم متمول نبوغ سرمایش اراک بودند .
اراکیها تیم سوم جدول با یارگیری و هزینه ای که انجام دادند به دنبال پیروزی در یک دیدار خارج از خانه بودند و در مقابل گیلانیها هم که روز به روز هماهنگ تر ظاهر می شوند بدون حضور جهانی بازیکن اصلی پست ۵ خود و با بضاعت جوانان خود پا به میدان گذاشت .
🏀 کوارتر اول بازی خوب و هماهنگ گیلان موجب شد با کار برای اراکیها گره  بخورد و کوارتر اول با برتری قاطع ۲۲ بر ۶ گیلان خاتمه یافت .
🏀کوارتر دوم هم امیدهای گیلان بازی خوبی را آغاز کردند و در ادامه تغییرات پیاپی مربی اراک کار را سخت کرد و برتری ۱۱ بر ۸ اراکیها رقم خورد .
نهایتا نیمه اول با برتری ۳۰ بر ۱۷ گیلان خاتمه یافت .
🏀کوارتر سوم هم اراکیها نبض بازی را بدست گرفتند و در مقابل بازی بد و بی اخلاق اراکیها مقاوت کردند و نهایتا کوارتر سوم با برتری ۳۳بر ۱۸‍ رقم خورد.

🏀کوارتر چهارم اوج هیجان بازی بود و ‌گیلان نمی خواست بازی خوب و برده خود را با شکست عوض کند و در مقابل اراکیها آمده بودند تا با یک پیروزی خارج خانه از سوم جدول به دوم صعود کنند و تلاش دو تیم برای برتری بالا گرفت تا نهایتا کوارتر چهارم هم با برتری ۲۲ بر ۱۸ گیلان رقم بخورد .
امیدهای گیلان با این پیروزی به دومین پیروزی خود رسیدند و حالا با ۱۱ امتیاز در مکان پنجم قرار دارند و با نتایج بدست آمده در گروه از بخت کمتری برای رسیدن به پلی آف دارند.

🏀 امیدهای گیلان جمعه هفته آینده در کردستان به مصاف امید کردستان خواهند رفت .

🔹خانمحمدی سرمربی امیدهای گیلان با ابراز خرسندی از این پیروزی گفت :
روز خوب بچه های ما بود و بدون حضور بازیکن تاثیر گذار پست پنجمان خوب ظاهر شدیم .

🔹خانمحمدی با توجه به مسایل بوجودآمده در پایان بازی توسط تیم اراک گفت : ورزش دو رو برد و باخت دارد و باید روحیه ورزشی را حفظ کرد و به دنبال دلایل شکست بود .

🏀دکتر رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال استان گیلان هم از تلاش بازیکنان تقدیر کرد و افزود :
از ابتدای حضورم در هیئت گیلان هم گفته بودم ، برای رساندن بسکتبال به روزها خوب و اوجش تمام تلاش خود را خواهم کرد .
🔹دکتر رفیعی افزود: تلاش همه ارکان بسکتبال ستودنی است و همه امروز می دانند باید با کمک هم به هدف والای رشد و ‌تعالی  بسکتبال دست یابیم‌.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna